Časté dotazy
- Je možné zboží vrátit, pokud mi nebude vyhovovat?
Ano, samozřejmě. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete jej vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu Nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy, který naleznete zde:
- Je možné si vaše zboží prohlédnout v kamenné prodejně?
Ano můžete, sídlíme na adrese Krkonošská 154, Tanvald ( okres Jablonec nad nisou ).
- Objednal/a jsem si u vás zboží, ale neobdržel/a jsem žádné informace, zda jste objednávku přijali a kdy ji mohu očekávat.
Po dokončení objednávky vám přijde potvrzující e-mail o jejím přijetí. Pokud jste jej neobdrželi, je možné, že se vám objednávku nepodařilo dokončit, nebo vám potvrzovací email spadl do složky s nevyžádanou poštou. Pokud si i tak nejste jisti, zda objednávka proběhla v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. čísle 602 122 509 nebo e-mailu info@margitex.cz
- V objednávce jsem zadal/a platbu bankovním převodem, ale údaje k platbě mi nepřišly.
Objednávku zaplaťte na náš účet č. 107- 9752350207/0100 vedený u Komerční banky. Jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky, které najdete v potvrzovacím e-mailu či přehledu objednávek po přihlášení na našem webu. V případě, že si ani tak nejste jisti, jaké údaje máte do platebního příkazu zadat, kontaktujte náš zákaznický servis.
- Posílal/a jsem zboží k reklamaci, ale dosud nemám žádné informace o jejím vyřízení.
Reklamace se snažíme řešit v co nejkratším termínu. Pokud se chcete ujistit, zda k nám vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte náš zákaznický servis na tel. čísle 602 122 509 nebo e-mailu info@margitex.cz